A gyogy-novenyek.hu webáruház üzletszabályzatára a Kereskedelmi törvénykönyv (a továbbiakban: Kereskedelmi Törvénykönyv) vonatkozó rendelkezései és egyéb általánosan kötelező érvényű jogszabályok az irányadók.

A kifejezések meghatározása

Ha a szövegkörnyezet másként nem jelzi, az alábbi kifejezések jelentése a következő: gyogy-novenyek.hu, eladó vagy szállító: NETGATE Technologies s.r.o., Tajovského 8, 971 01 Prievidza, azonosító: 36710881, adószám: 2022297431 Ügyfél, ügyfél vagy vevő - az eladóval üzleti kapcsolatba lépett természetes vagy jogi személy Termék vagy árucikk - a netgate.sk üzlet érvényes katalógusában és árlistájában szereplő összes termék.

Áruk megrendelése és kiszállítása

1. kosárba tenni az árut

2. töltse ki a vásárláshoz szükséges adatokat

3. válassza ki a fizetési módot és az áru szállítását

4. erősítse meg a rendelést

A megrendeléseket a lehető legrövidebb időn belül feldolgozzuk a nap folyamán, és e-mailt küldünk a vásárlónak a megrendelés visszaigazolásáról, a fizetési módról, a raktáron lévő áruk állapotáról és az áruk feladásáról. Bizonyos esetekben a megrendelés telefonos visszaigazolását is kérhetjük, ezért a megrendeléskor telefonos elérhetőségét szükséges megadni. Ha ellenőrizzük a rendelést, és nem fellebbezünk, töröljük a megrendelést.

Fizetési mód

Utánvét, banki átutalás, Paypal, internetes banki szolgáltatások, fizetési kártyák, OmniPay, MojePlatba, ePlatby, mPeníze, Fio banka, Česká spořitelna, superCASH, GoPay számla, Bitcoin

Szállítási idők és áruszállítás

A raktáron lévő árukat általában 1-2 napon belül kiszállítják. A raktáron nem lévő árukról értesítjük. Alapértelmezés szerint a Szlovák Postán keresztül küldjük az árut utánvétes csomag formájában. Az áru feladásától számítva a szokásos szállítási idő 1-2 munkanap. Ez azonban a postától függ, és néha tovább tarthat. Amennyiben az áru feladásáról szóló értesítéstől számított egy héten belül nem érkezik meg az áru, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

Áru átvétele

A küldemény átvételekor az ügyfélnek ellenőriznie kell a küldemény teljességét és sértetlenségét. Ha hibát észlel az áruban, ezt a tényt haladéktalanul jelenteni kell. Az áru mennyiségére vagy fizikai sérülésére vonatkozó későbbi reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Árak

Az áruk listáját és az eladási árakat a katalógus tartalmazza. Az eladó fenntartja a jogot jelen katalógus és árlista frissítésére az áruk gyártó általi árváltozásainak megfelelően, ill a forgalmazó, akitől az eladó megrendeli az árut. Az eladó fenntartja a jogot az érvényes árjegyzékben szereplő árak változtatására. Az összes ár az áfát (20%) tartalmazza.

Kifizetések

A fizetés euróban történik, míg a fizetés készpénzben az utánvét átvételekor vagy az eladó számlájára történő előleg fizetésével történik.

Megrendelés törlése

Az eladónak jogában áll törölni a rendelést, ha

1, a vevő érvénytelen adatokat ad meg

2, a vevő a számlára történő előre fizetést választja fizetési módként, és a megrendelt áruért még felszólítás (e-mailben vagy telefonon) sem fizeti ki a teljes összeget.

A vevőnek jogában áll a megrendelést elállni a megrendelt áru kiszállítását igazoló e-mail kézbesítéséig. A visszaigazoló e-mail megérkezését követően a megrendelés nem mondható le, a vevő köteles a küldeményt átvenni és a teljes összeget kifizetni. Ha a vevő nem fogadja el a küldeményt, és nem fizeti ki a megrendelt áru teljes összegét, az eladó jogosult a szállítási és csomagolási költségek megfizetését követelni a vevőtől.

Az áru visszaküldése/A szerződéstől való elállás

Az áruk visszaküldésének/szerződéstől való elállásának eljárása:

- Töltse ki a szerződéselállási űrlapot. ELÁLLÁSI ŰRLAP

- Csomagolja be az árut, és küldje el a nyomtatvánnyal és a számla másolatával együtt a következő címre: NETGATE Technologies s.r.o., Tajovského 8, 971 01 Prievidza. Add meg a számlaszámodat, ahová vissza szeretnéd utalni a pénzt.

- Javasoljuk, hogy biztosítsa a szállítmányt. Ne küldjön utánvéttel. Utánvétet nem fogadunk el.

- A küldemény kézhezvétele után tájékoztató e-mailt küldünk

- A pénzt 14 napon belül küldjük a számlára

A szerződéstől való elállás feltételei

Ha az eladó az adásvételi szerződésből eredő kötelezettségeit a készlet elfogyása, az áru elérhetetlensége miatt nem tudja teljesíteni, vagy ha az adásvételi szerződésben vállalt áru gyártója, importőre vagy szállítója leállította vagy ezt megtette súlyos változás, amely lehetetlenné tette az eladó adásvételi szerződésből eredő kötelezettségeinek teljesítését, vagy vis maior okok miatt, vagy ha a tőle elvárható minden erőfeszítés megtétele után sem tudja az árut az eladónak átadni. a vásárlót a jelen feltételekben meghatározott határidőn belül, vagy a megrendelésben megadott áron, az eladó köteles haladéktalanul értesíteni a vevőt, és egyúttal köteles felajánlani a vevőnek helyettesítő teljesítést vagy lehetőséget a vevő számára elállni az adásvételi szerződéstől (megrendeléstől elállni). Abban az esetben, ha a vevő a jelen reklamáció és az üzletszabályzat jelen pontjában foglalt okok miatt eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó köteles az adásvételi szerződésben rögzített áruért már kifizetett előleget a vevőnek visszaadni. A szerződéstől való elállás közlésétől számított 14 nap a vevő által megadott számlára történő átutalással .

A vevő jogosult az adásvételi szerződéstől indoklás nélkül elállni a 4. sz. 7. § és azt követő § számú törvény 102/2014. a fogyasztóvédelemről a távértékesítésben (a továbbiakban: Fogyasztóvédelmi törvény a távértékesítésben) az áru átvételétől számított 14 napon belül, ill. pontja szerinti tájékoztatási kötelezettségét az eladó határidőben és megfelelően teljesítette a szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés vagy a nem fizikai adathordozón továbbított elektronikus tartalom szolgáltatására vonatkozó szerződés megkötésének napjától. törvény 3. §-a alapján a távértékesítésben történő fogyasztóvédelemről.

Ezen az időszakon belül a vevőnek joga van az árut a klasszikus "tégla és habarcs" üzletben történő vásárláshoz hasonló módon kicsomagolni és tesztelni, olyan mértékben, amilyen mértékben a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges. az árut.

A szerződéstől való elállás határideje azon a napon kezdődik, amikor a vevő vagy az általa megjelölt harmadik személy – a fuvarozó kivételével – a megrendelt áru minden részét átveszi, vagy ha a) az általa megrendelt árut vevő egy megrendelésben külön-külön, az utoljára kiszállított áru átvételének napjától, b) több részből vagy darabból álló árut szállít, az utolsó alkatrész vagy utolsó darab átvételének napjától, c) a szerződés alapján az árut meghatározott időtartamon belül, az első leszállított áru átvételének napjától ismételten leszállítja. Az áruvásárlás tárgyát képező adásvételi szerződéstől a vásárló az elállási határidő lejárta előtt is elállhat.

A szerződéstől való elállást a vevőnek írásban kell megtennie, oly módon, hogy a szerződéstől nem marad kétség, vagy más tartós adathordozón vagy a jelen feltételekben meghatározott formanyomtatványon rögzítve. az üzleti életről és a panaszokról. A szerződéstől való elállási határidő betartottnak minősül, ha az adásvételi szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozatot a jelen kereskedelmi és reklamációs feltételek előző pontja szerint meg kell adni az elállási űrlapon előírt adatoknak. a jelen kereskedelmi és reklamációs feltételekben meghatározott adásvételi szerződéstől, így különösen a vevő azonosítása, a megrendelés száma és dátuma, az áru pontos leírása, az eladónak a már beérkezett fizetés visszaküldésének módja, különös tekintettel a számlaszámra. és/vagy a vevő postacíme. Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az adásvételi szerződéshez kapcsolódó minden további szerződés, amelytől a vevő elállt, szintén eleve megszűnik. pontban meghatározott költségek és fizetések megfizetése kivételével a kiegészítő szerződés felmondásával kapcsolatban a vevőtől költséget vagy egyéb kifizetést nem lehet követelni. 9. § bek. 3. bekezdés 10. § bek. törvény 3. és 5. §-a alapján, ha a szerződés tárgya szolgáltatás nyújtása és a szolgáltatás teljes körűen teljesítésre került.

A vevő köteles az árut késedelem nélkül, de legkésőbb az áru átvételétől számított 14 napon belül visszaküldeni az üzemeltetői székhely címére, vagy átadni az eladónak vagy az eladó által az áru átvételére meghatalmazott személynek. az adásvételi szerződéstől való elállás időpontja. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó azt javasolta, hogy személyesen vagy az általa meghatalmazott személyen keresztül vegye át az árut. A jelen kereskedelmi és reklamációs feltételek e pontjának első mondata szerinti határidőt betartottnak kell tekinteni, ha az árut legkésőbb a határidő utolsó napján átadták szállításra.

A vevő köteles az árut hiánytalanul, a teljes dokumentációval együtt, sértetlenül, lehetőleg az eredeti csomagolásban és használaton kívül átadni az eladónak. Javasoljuk az áru biztosítását. Az eladó nem fogad el utánvétes küldeményt. Az eladó köteles indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a szerződéstől való elállási nyilatkozat kézbesítésétől számított 14 napon belül visszatéríteni a vevőnek az adásvételi szerződés alapján vagy azzal összefüggésben tőle kapott valamennyi fizetést, beleértve a szállítási, szállítási és postaköltségeket és egyéb költségeket és díjakat . Az eladó nem köteles visszafizetni a vevőnek a jelen üzletszabályzat ezen pontja szerinti kifizetéseket és reklamációkat, mielőtt az árut átadták neki, vagy amíg a vevő nem bizonyítja, hogy az árut visszaküldték az eladónak, kivéve, ha az eladó javasolja, hogy személyesen vagy az általa meghatalmazott személyen keresztül vegye át az árut.

A vevő viseli az árunak az eladónak vagy az eladó által az áru átvételére felhatalmazott személynek történő visszaküldésének költségeit. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó vállalta, hogy ezeket saját maga viseli, vagy ha nem teljesítette a 3. § bek. 1 levél törvény i) pontja szerint a fogyasztóvédelemről a távértékesítésben. A Vevő kizárólag az áru értékcsökkenéséért felelős, amely az áru olyan kezelésének eredményeként következett be, amely meghaladja az áru tulajdonságainak és működőképességének megállapításához szükséges kezelési kört. A fogyasztó nem felelős az áru értékcsökkenéséért, ha az eladó a fogyasztó szerződéstől való elállási jogára vonatkozó tájékoztatási kötelezettségét a 3. § (3) bekezdése szerint nem teljesítette. 1 levél h) pontja szerint a fogyasztóvédelemről a távértékesítésben.

Az eladó köteles az áru vételárát ugyanúgy visszaküldeni a vevőnek, ahogyan azt a vevő fizetéséhez használta, kivéve, ha a vevővel más fizetési visszaküldési módban állapodik meg anélkül, hogy a vevőt további díjak terhelnék. ebben a tekintetben. Abban az esetben, ha a vevő eláll a szerződéstől és használt, sérült vagy hiányos árut szállít az eladónak, a vevő vállalja, hogy az eladónak megfizeti: a) azt az értéket, amellyel az áru értékét a pontnak megfelelően csökkentették. 457. §-a szerinti tényleges összegben b) az áru kijavításával, eredeti állapotának helyreállításával kapcsolatban az eladót terhelő, az áru jótállás utáni szervizének árlista szerint számított költségeit.

A reklamáció és az üzleti feltételek jelen pontja szerint a vevő legfeljebb az áru vételára és az áru akkori értéke közötti különbözet ​​erejéig köteles kártérítést fizetni az eladónak. az adásvételi szerződéstől való elállásról.

A 4. szakasznak megfelelően 7. § bek. törvény 6. §-a alapján a vevő nem állhat el a szerződéstől, amelynek tárgya: - a fogyasztó különleges igényei szerint készült áru, méretre készített áru vagy kifejezetten egy személynek szánt áru értékesítése. fogyasztó, - olyan védőcsomagolásba zárt áru értékesítése, amelyet egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem alkalmas visszaküldeni, és amelynek védőcsomagolása a kiszállítást követően megtört, - hangfelvétel, képfelvétel, audiovizuális felvétel értékesítése, védőcsomagolásban árusított könyvek vagy számítógépes szoftverek, ha a fogyasztó ezt a csomagolást kibontotta, - elektronikus tartalom nem fizikai adathordozón történő biztosítása, ha annak biztosítása a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdődött, és a fogyasztó kijelentette, hogy megfelelően tájékoztatta. hogy e hozzájárulásának kifejezésével elveszti a szerződéstől való elállás jogát. - olyan áru értékesítése, amelyet a szerződés megkötését és az árunak az eladótól a vevőnek történő átvételét követően úgy szerelték össze, szerelték össze vagy használtak fel, hogy az eredeti állapotukba visszaállítása nem lehetséges az eladó fokozott erőfeszítés és költségnövekedés nélkül, pl. összecsukott vagy összeszerelt bútorok stb.

Az Art. pontban meghatározott fogyasztó definíciónak nem megfelelő szervezetekre a jelen üzleti és reklamációs feltételek közül 10 kifejezetten nem vonatkozik. 2. § levél törvény a) pontja.

Panaszok

A netgate.sk panaszkezelési eljárását a Szlovák Köztársaságban és az Európai Unióban hatályos jogszabályok szabályozzák. Gyenge minőségű vagy sérült áruk normál reklamációja Kizárólag a netgate.sk oldalról vásárolt, kifizetett árukra lehet panaszt tenni, csak a jótállási idő alatt, ami minden termék esetében 2 év. A panaszok feldolgozása a vonatkozó kereskedelmi törvénykönyv szerint történik. A netgate.sk köteles a panaszt legkésőbb annak indításától számított 30 napon belül kezelni.

Igénylési eljárás:

1, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével.

2, küldje el az árut a csomag feladójának címére – NEM COD.

3, mellékelje a számlát/szállítólevelet és az áruval kapcsolatos probléma rövid leírását.

4, e-mailben visszaigazoljuk az igényelt áruk kézbesítését. Ha ez nem történik meg a feladástól számított két héten belül, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert előfordulhat, hogy szállítás közben elveszett. Tájékoztatjuk Önt a panasz folyamatáról.

Panasz az árufuvarozóval szemben

Ritka esetekben előfordul, hogy az áru a szállító helytelen kezelése miatt megsérül. Ha a kézbesítő sérült vagy hiányos árut, csomagolást kísérel meg kiszállítani, a vásárló az áru átvételét megtagadhatja, vagy átveheti, ugyanakkor javasoljuk, hogy a szállítmányt a kézbesítő előtt bontsa fel, alaposan vizsgálja meg és jegyezze fel. a kárról. A kézbesítő köteles ezt a bejegyzést aláírni. Ha azt gyanítja, hogy az árut a fuvarozó megsértette, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba velünk.

Jótállási időszak

Minden eladott árura 24 hónapos törvényes jótállási időszak vonatkozik.

Záró rendelkezések

A jelen feltételekben kifejezetten nem szabályozott jogviszonyokra és feltételekre, valamint a jelen feltételek be nem tartásából eredő vitákra a Kereskedelmi törvénykönyv vonatkozó rendelkezései az irányadók. Sem az eladó, sem a vevő nem felelős a jelen feltételekből eredő kötelezettségeinek késedelmes teljesítéséért, ha a késedelmet felelősséget kizáró körülmény okozta, és joga van kötelezettségei teljesítésének ésszerű határidő-hosszabbításához.< /p>

Felügyeleti szerv

Felügyeleti szerv: Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség (SOI) SOI Felügyelőség a pozsonyi régióban Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Pozsony 27 Műszaki Termékellenőrzési és Fogyasztóvédelmi Osztály tel. szám: 02/ 58272 172-3 faxszám: 02/ 58272 170

A fogyasztói viták megoldásának alternatív módja

  1. Kedves fogyasztó! Ha úgy gondolja, hogy megsértettük jogait, vagy nem elégedett azzal, ahogyan panaszát kezeltük, küldje el helyesbítési kérelmét e-mail címünkre: support@netgate.sk
  2. Ha erre a megkeresésre nemleges választ adunk, vagy a megadott e-mail címre történő elküldésétől számított 30 napon belül nem válaszolunk, vagy nem elégedett a megoldásunkkal, akkor a módosított 2. sz. . törvény és a 102/2014. A fogyasztói jogviták alternatív megoldásáról szóló 391/2015. sz. joga van a vitarendezés alternatív (peren kívüli) módjára.
  3. A javaslatot a 391/2015. sz. törvény 12. §-ában meghatározott módon nyújthatja be. Javaslat benyújtásához használhatja a nyomtatványt, amelynek mintája az illetékes minisztérium és az alternatív vitarendezés egyes tárgyainak honlapján is elérhető.
  4. Az alternatív vitarendezés tárgyainak listája 2016.4.10-i állapot szerint itt található: http :// www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. A fogyasztónak jogában áll megválasztani, hogy a felsorolt ​​fogyasztói jogviták alternatív megoldási szervei közül melyikhez forduljon.
  5. A beadványok Szlovák Kereskedelmi Felügyelethez elektronikus formában történő benyújtásának címe: ars@soi.sk.
  6. Az alternatív vitarendezés alanya elutasíthatja a fogyasztó ajánlatát, például:
  • ha a vita számszerűsíthető értéke nem haladja meg a 20 eurót;
  • ha az összes körülményt figyelembe véve nyilvánvaló, hogy a vita alternatív megoldása csak aránytalan erőfeszítéssel stb. valósítható meg.
  1. A fogyasztó az RSO alternatív vitarendezési platformján keresztül is benyújthat panaszt, amely online elérhető: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Az EU-ban élő fogyasztó panasszal élhet az EU-ban székhellyel rendelkező kereskedő ellen.
  2. Az alternatív vitarendezéssel kapcsolatos költségeket a vitában részt vevő felek külön-külön, kártérítési lehetőség nélkül viselik.

SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME

A személyes adatok kizárólag a megrendelt küldemény elküldésére és az ügyféllel való kommunikációra szolgálnak.
A 13. cikk bek. 2 betű e) Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete szerint az ügyfél személyes adatai szükségesek ahhoz, hogy szerződést kössünk vele, és ha nem ad meg személyes adatokat (név, vezetéknév, kézbesítés) cím stb.), akkor azzal nem tudunk szerződést kötni.

Ezek a feltételek 2018. május 25-én lépnek hatályba. Utolsó frissítés: 2018. május 25.